Klientams

1. PREKIŲ PRISTATYMAS

1.1. Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris arba įmonės MB “Pota” darbuotojas susisieks su Jumis ir asmeniškai sutars Jums patogų prekių pristatymo laiką. 

1.2. Prekių pristatymas, nepriklausomai nuo jų kainos yra nemokamas (išskyrus kuršių neriją).

1.3. Prekių pristatymui į Kuršių neriją taikomas papildomas mokestis. Todėl prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis el. paštu: info@pota.lt

1.4. Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su mumis el. paštu. Jei dėl ne nuo mūsų priklausančių aplinkybių siunta vėluos, nedelsiant Jus informuosime.

1.5. Jei norite, kad vieno apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome daryti atskirus užsakymus. Kitu atveju, visam užsakymui yra taikomas tos prekės pristatymo terminas, kuris yra ilgesnis. 

1.6. Esant poreikiui, papildomos baldų surinkimo paslaugos kaina skaičiuojama individualiai, priklausomai nuo darbų apimties. Norėdami užsakyti šią paslaugą, pateikus užsakymą susisiekite su mumis el. paštu info@pota.lt

1.7. Jei norimų prekių nėra ar atsirado nenumatytų problemų susijusių su pristatymu, neatidėliodami informuosime Jus nurodytais kontaktais.

1.8. Jei Jūsų užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir apie tai nebuvote informuotas, prašome susisiekti su mumis el. pašto adresu info@pota.lt ar telefonu: +370 622 47548 ; +370 655 69709.

 

2. PREKIŲ PRIĖMIMAS
2.1. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu pagal pirkėjo pateiktus duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

2.2. Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

 

3. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
3.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo"

3.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

3.3. Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

3.4. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.

3.5. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).

3.6. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

3.7. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).

3.8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

3.9. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.

3.10. Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.

3.11. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 3.4-3.5, 3.9-3.10 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

3.12. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).

3.13. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

3.14 Individualūs užsakymai (prekės, kurios buvo koreguotos pagal kliento poreikius) negali būti grąžinamos ar keičiamos.  

 

4. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
4.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.


4.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.