1.1. Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris arba įmonės MB „Pota” darbuotojas susisieks su Jumis ir asmeniškai sutars Jums patogų prekių pristatymo laiką.
1.2. Prekių pristatymas, nepriklausomai nuo jų kainos yra nemokamas (išskyrus Kuršių neriją).
1.3. Prekių pristatymui į Kuršių neriją taikomas papildomas mokestis. Todėl prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis el. paštu: info@pota.lt
1.4. Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su mumis el. paštu. Jei dėl ne nuo mūsų priklausančių aplinkybių siunta vėluos, nedelsiant Jus informuosime.
1.5. Jei norite, kad vieno apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome daryti atskirus užsakymus. Kitu atveju, visam užsakymui yra taikomas tos prekės pristatymo terminas, kuris yra ilgesnis.
1.6. Esant poreikiui, papildomos baldų surinkimo paslaugos kaina skaičiuojama individualiai, priklausomai nuo darbų apimties. Norėdami užsakyti šią paslaugą, pateikus užsakymą susisiekite su mumis el. paštu info@pota.lt
1.7. Jei norimų prekių nėra ar atsirado nenumatytų problemų susijusių su pristatymu, neatidėliodami informuosime Jus nurodytais kontaktais.
1.8. Jei Jūsų užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir apie tai nebuvote informuotas, prašome susisiekti su mumis el. pašto adresu info@pota.lt ar telefonu: +370 622 47548.
2.1. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu pagal pirkėjo pateiktus duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
2.2. Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.